Acıbadem Labvital
ISO/IEC17025 Akreditasyonuna
Sahip Laboratuvar

Kalite & Akreditasyon

Menu

LabBlog!

Müşteri Şikayeti


Labvitale gelen şikayeti Müşteri Hizmetleri Birimi Müşteri İlişkileri Yönetimi Modülü’nde elektronik olarak kayıt altına alır. 

Şikayeti Laboratuvar Müdürü inceler, kök nedenleri analiz ederek şikayetin bir daha tekrarlanmayacak şekilde giderilmesi için gerekli faaliyetleri planlar ve yürütür. 

Kalite Birimi, faaliyetlerin ve sonuçlarının yeterliliğini kontrol eder, sonucu yeterli olan şikayeti kapatır. 

Şikayete konu laboratuvar faaliyetlerinde yer almayan Müşteri Hizmetleri Birimi şikayet sonucuyla ilgili müşteriye dönüş yapar.


Görüş ve Önerileriniz Bizim İçin Değerli

Hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmek amacıyla, siz değerli müşterilerimizin geri bildirimlerini önemsiyoruz.
Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşmak ve değerlendirme anketimizi doldurmak için sol tarafta yer alan kalp ikonuna tıklayınız.
Her türlü görüş, öneri ya da memnuniyetinizi bizimle paylaşmak isterseniz, yine sol taraftaki zarf ikonunu kullanarak “Sizi Dinliyoruz” formuna ulaşabilirsiniz.
Katkılarınız için teşekkür ederiz.